Dostava i povrat

Dostava

Dostava naručenih proizvoda se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.
Dostava se vrši do ulaza u objekt adrese za isporuku, a ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.
Trošak dostave za naručenu robu dostava se naplaćuje po cijeni koštanja transporta a sa čime ćete biti upoznati prije potvrde narudžbe.

Dostavna služba dostavlja naručene proizvode u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu.
Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema posebnom rasporedu dostave.
Za robu koja nije na skladištu vrijeme dostave se povećava za rok dobave, koji je najčešće 1-10 dana.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Povrat

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac može jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
U slučaju jednostranog raskida ugovora postupit ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima.
Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam poslali jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti tvrtci Filip informatika d.o.o. na kontakt telefonski broj ili mail adresu estorepro@filip.hr radi dobivanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Filip informatike.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
Filip informatika utvrđuje uvjete povrata - postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda uslijed oštećenja ambalaže, rukovanjem proizvodom, oštećenjem proizvoda ili neovlaštenim montiranjem/puštanjem proizvoda u rad.

U slučaju kada kupac naruči robu i odbije je primiti bez razloga (a ambalaža nije oštećena), Filip informatika ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Filip informatika odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.Filip informatika u suradnji sa servisom određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon primitka proizvoda.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacije se šalju pismenim putem ili na e-mail adresu info@ullapopken-croatia.hr s naslovom; REKLAMACIJA, br. narudžbe. Kupac je dužan Prodavatelju vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)

Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.
Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS) - link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage